Geniemuseum weer open vanaf 8 juni

30 mei 2021

Het Geniemuseum gaat weer open op dinsdag 8 juni 2021.
Door dalende opnames in ziekenhuizen van mensen met corona en een toenemend aantal mensen dat gevaccineerd wordt hard stijgt, heeft het kabinet besloten dat musea per 5 juni 2021 onder voorwaarden ook binnen open mogen. In de covid periode hebben onze vrijwilligers hard gewerkt aan een aantal verbeteringen van ons museum. Zo is de RV 29 compleet onderhouden, is onze genietuin vernieuwd, het monumentendeel opnieuw ingericht en is onze collectie uitgebreid. Het is dus meer dan de moeite waard het geniemuseum te bezoeken. Wij hebben onze bezoekers gemist en heten u van harte welkom vanaf dinsdag 8 juni, onze openingstijden staan op site ( www.geniemuseum.nl )

Voorwaarden voor bezoek Geniemuseum:

1) 1 bezoeker per 10 m2 aanwezig mag zijn, max 30 bezoekers gelijktijdig binnen in het museum. Dit is exclusief personeel.
2) Bij voorkeur toegangsbewijs reserveren, u kunt ook ter plaatse reserveren indien bezoekersaantallen dit toelaten.
3) U volgt covid maatregelen en aanwijzingen van personeel van het museum op.
4) Overige activiteiten alleen toegestaan na afstemming en overeenstemming met het dagelijks bestuur.
Samen met onze vrijwilligers kijken wij uit naar uw komst en heten we u weer van harte welkom.

Met genie groet,, Voorzitter dagelijks bestuur,

Lkol S. Vulders