Openstelling Geniemuseum vanaf 2 juni 2020

14 mei 2020

TBV bezoekers van het Geniemuseum:

Het museum zal vanaf 2 juni weer opengesteld gaan worden voor publiek. Om dit op een veilige manier te doen voor publiek en medewerkers zijn de volgende regels ( tijdelijk reglement) van toepassing:

1. De richtlijnen van RIVM, CEAG en GZHZ zijn van kracht. Dit betekent:
    1. Er mogen maximaal 30 personen gelijktijdig in het museum aanwezig zijn (bezoekers incl personeel).
    2. Bij binnenkomst dient eenieder handen te ontsmetten met de daarvoor beschikbaar gesteld ontsmettingsmiddel.
    3. Tijdens uw bezoek dient u zo weinig mogelijk aan te raken.
    4. Bij voorkeur dient u te betalen met pinpas.
    5. Bezoekers dienen zoveel als mogelijk rechts aan te houden of de aangewezen routing op de grond te volgen.
    6. Iedereen houdt 1,5 meter afstand van elkaar.
    7. Geen handen schudden.
    8. Hoest en nies aan de binnenkant van je elleboog.
    9. Gebruik indien nodig papieren zakdoekjes om neus te snuiten en gooi deze daarna weg in de daarvoor bestemde prullenbak.
  2. De groepsgrootte bij rondleidingen brengen wij terug naar max 6 personen. Onderlinge afstand binnen de groep is 1,5 m voor iedereen.
  3. Evenementaanvragen dienen vooraf getoetst te worden door het Dagelijks bestuur, alvorens we toestemming geven voor uitvoering. Extra maatregelen kunnen van kracht verklaard gaan worden.
  4. Bent u ziek, blijf dan thuis bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius.
  5. Bent u 70 jaar of ouder of u heeft een kwetsbare gezondheid, wees dan extra voorzichtig. Het kan dan verstandig zijn uw bezoek uit te stellen.
  6. Bezoekers dienen ten alle tijden aanwijzingen van museumpersoneel op te volgen

Vz DB Geniemuseum; Lkol S. Vulders